Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Vattenkrig och morsdag

Publicerad 2009-05-31 20:59:48 i Personligt,

Jag har lapat sol, sol, sol och ännu mera sol idag.
Det är som om vi människor också börjar leva nu när träd och blommor har nått sitt optimala men fortfarande har mer liv att ge.
Det är rörelser, barnskratt, glada miner, gemenskap och en otrolig artighet hos oss homosapiens i denna årstid.
Jag säger som Oliwer skulle sagt: Vintern är keff.

Erika, Oliwer och Ängla var ute redan kl. 09:00 imorse för att ha ännu ett vattenkrig =)
Bjuder på några bilder från gårdagens vattenkrig:

  
Alla mot alla!









Så vad gjorde egentligen Ängla?



Härliga barn!


Vad det gäller morsdag så gör det absolut ingenting att jag inte fick frukost på sängen eller att jag hann springa runt med dammsugare och mopp. Jag är mamma även en sådan här dag!

Vila har jag fått göra och haklappen jag drog på mig för ett tag sedan har utvecklats till en hemsk bikini med boxershorts =0D
Idag har det varit hett!!

Foto: Karolina Jonsson - inasdekor.blogg.se

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Mixx

Publicerad 2009-06-02 12:28:47

Jag kan inte ha min bikinis längre :-(

Så ska försöka köpa mig lite kläder.

det känns mindre kul kan jag säga!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela