Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Surpaj?!

Publicerad 2009-05-29 22:50:50 i Personligt,

Efter mötet hämtade jag lillskrot på dagis och när vi kom hem möttes vi i dörren av hennes två kompisar.
Oliwer kom hem för att vara kvar tills imorgon eftersom pappa skulle på rajtantajtan. Det är härligt att få hem honom, möjligheten att mysa lite extra.
Han hade klippt sig, super fin cool kille ;0)

Oliwer hade kompisar här och likaså Ängla, det var sammanlagt sex barn här idag som ritade, lekte med dockor, spelade Star Wars och drack mängder med saft i värmen efter att dom varit ute och målat små konstverk på asfalten.

"Handyman" var inte hemma och jag och barnen blev bjudna till några vänner som även är föräldrar till Änglas vänner.
Fika med rabarber/jordgubbspaj, mums filibabba!
Det var första gången jag åt sådan paj och det var riktigt smaskigt, oavsett om värden kallade den för surpaj :0D
Handyman hann dit innan pajen var slut, tur han har då.

Ängla nattades och jag och Oliwer tittade på Talang 2009.

Mysig dag med barnen, i vanlig ordning.


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Mixx

Publicerad 2009-05-31 15:00:07

Va underbart det lät :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela