Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Randigt

Publicerad 2009-01-29 07:56:15 i Inredning,

Godmorgon!

Nu kommer det som skulle varit här till jul och nyår, snön!
Igår fanns det ingen och idag är marken, taken, grenar och staket täckta med snö. Det är ett vinterlandskap där ute, vilket jag personligen hade önskat skulle funnits då och gärna vara över nu men trots det finns ju charmen med snötäckta landskap alltid där.
Det är fint!

Sitter och går igenom mail, To Do-listor, kalendrar och annat innan det är dags att börja jobba

daybed with large headboard

Foto: Better Homes and Gardens

Kanske hämtar lite inspiration från den här bilden när jag kommer till Oliwers rum ;0)
Jag tror att det är den randiga väggen bakom och kuddarna men i en annan färg.
Lägg märke till att det blev mer en killes rum när man lagt dit en skateboard och en ryggsäck.

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Maddie

Publicerad 2009-01-29 08:25:03

Hihi, Jag vet!



Tänkte kila förbi förra veckan men det är ju febersjukan överallt. Jag sitter i karantän....i täby!!!



Johanna är hemma med feber, huuua!

Postat av: Maddie

Publicerad 2009-01-29 12:20:32

Hälsa Ollibolli att jag kommer när febern lagt sig. Full rulle dock hela helgen med min födelsedag. =)

Postat av: Michaela

Publicerad 2009-01-29 21:57:34

Nice :-) Tänkte fråga om jag kanske kan få låna din handyman till att göra om loppans rum...är inte alls nöjd med det.



Snö....Blää fryser som bara den..har ju inte skor och så för detta väder.



puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela