Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Free stuff

Publicerad 2009-08-31 15:00:11 i Allmänt,

Ett besök om dagen kan ge en presentkort på bio eller i butik.
Värva en vän och kom närmre presentkortet.
Shoppa online som även det ger en olika poäng för att komma närmare det presentkort man vill ha.
Besök hemsidor och öka poäng statusen.
Var med i en omröstning eller tävling som ger en poäng.

Eller gör som jag och blogga om Gratisbio.se för att tipsa andra om att man faktiskt kan tjäna ihop presentkort på olika summor och i olika butiker.

Skicka sedan in en vinnarbild och påbörja dina nya poäng inför nästa presentkort ;0)

Bli medlem


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela