Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Valborg med sexigt goda grillspett

Publicerad 2009-04-30 20:31:15 i Personligt,

Valborgsmässoafton har varit underbart mysig!

På dagen fick jag möjligheten att övningsköra (lektion nr 5 om jag inte räknar helt fel, börjar tappa räkningen snart) så jag körde hela vägen till Enköping. Till och med in i orten, dock inte kärnan av det hela utan bara en liten bit in men jag fick ta en korsning eller två där inne =)
Det gick faktiskt ganska bra och landsvägen klart bättre än förra gången.

Barnvagnen är nu i lillasysters händer tills den ska åka buss till sin nya lilla bebis. Passade på att lämna den när jag ändå hade vägarna förbi.

När vi hämtat Ängla så avslöjade vi att vi skulle grilla och i väntan på maten så passade jag och Ängla på att mysa en liten stund.





Så go hon är!
Ibland får hennes gos ådra en kick och bara måste vara nära och det är ju så mysigt. Man känner verkligen hur mycket man betyder för henne.
Oliwer är precis likadan men det är lite känsligare när det är polare i närheten, man kan ju inte gosa med mamma när man ska vara cool.
Det struntade han överraskande i när jag varit på möte i skolan igår och kramarna jag fick var så varma.

Känner att bloggen börjar bli lite mammablogg snart, men det kommer komma inspiration om alla andra kategorier. Jag lovar!

Tillbaka till valborg:

När goset var över så satt hon och pappa "Handyman" och gjorde sina grillspett.
Jag älskar att studer mina nära och kära på avstånd ibland, som mamma är man ju mest mitt upp i allt och hinner inte få perspektiv på allt.
Jag försökte fånga lite perspektiv när dom skapade sina efterlängtade spett.









Gott och mysigt!

Hur har er valborg varit?
Hoppas den har varit bra!


Foto: "Handyman" & Karolina Jonsson - inasdekor.blogg.se

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Vicky

Publicerad 2009-05-05 14:19:50

Hej hoppas ni alla e ok. Så himskans söta ni e på denna bilden,mysigt! Kram från mig...

Postat av: Michaela

Publicerad 2009-05-07 20:48:45

Gud va fin du är syster yster :-)

HELT SANT.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela