Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Kreativitet och skapande

Publicerad 2008-09-26 12:03:44 i Teckning,

Fredag och räkningarna har fått vingar för att bege sig till sina ägare men en stor påse guld.
Tänk om guldet någon gång kunde få stanna!

Idag är den kreativa dagen, precis som alla andra dagar!

Har vatit i ateljén och målat, spacklat och fixat.
Ängeln är fädig med ram och allt, eller ramen ska bara fästas nu.
Jag ville så gärna ta kort på den för att lägga ut den här men jag var tvungen att hålla mig, ni får inte se den förrän den är helt färdig och i en annan miljö än ateljén. ;0)
På Måndag kommer den hem!
Jag vet dock inte om jag ska behålla den, vet inte riktigt vart jag skulle placera den i sådana fall, passar kanske i Änglas rum.
Men det känns konstigt. Den har blivit en del av mig men ändå så kanske någon annan uppskattar den mer och då känns det tråkigt att den inte kommer till sin rätt. Jag vill att min ängel ska ha sin rätta ägare.

Den gamla brudkistan är spacklad och grundad och locket lagas.
Ser resultat för varje gång.

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Michaela

Publicerad 2008-09-26 20:58:35

Jag tror att den vackra ängeln skulle passa jätte bra i mitt sovrum :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela