Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

40 grader i hettan

Publicerad 2008-07-31 10:09:22 i Personligt,

Hettan är olidlig!
Jag är skuggmänniska tror jag, jag gillar hellre att sitta i skuggan men det kanske är för att man inte kan ligga o steka när man har barn.
Nej, jag gillar skuggan och min bleka solbränna talar för det =D

Men det måste vara rekord värme idag, har precis varit ute en sväng med lilltjejen i ärenden och ska snart till läkaren med henne.
Hon har över 40 graders feber i en total sommar hetta!!!
Det finns inte många medel att ta till för att svalka henne =(
Sova i ett svalt rum är ju uteslutet.

Mammas lilla ängel!


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: queenpeach

Publicerad 2008-07-31 10:13:09

ha en bra dag o kolla gärna in min blogg och webshop!! :D

Postat av: Kajsa

Publicerad 2008-07-31 10:18:48

usch, det lät riktigt jobbigt! Hoppas hon kryar på sig snart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela