Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Sex and the City

Publicerad 2008-01-30 20:25:33 i Personligt,

image53


Nu har jag klarat av hela 1:a, 2:a & 3:e säsongen av den lyx jag unnat mig, tv-serien Sex and the City i box form.
Jag ringde lillasyster (ägare till den) för att tala om att jag inte har några skivor kvar men att jag är rätt "mätt" som det är just nu, det är ingen brådska att påbörja dem tre resterande säsongerna. 
Det blev lite för mycket kaka på kaka, vill längta lite och suktas ;0)
Får väl se hur länge jag kan hålla mig innan jag åker och hämtar resterande innehållet i boxen =D

Vet inte varför den är så bra??!!

Ser du den och i så fall varför tycker du Sex and the City är bra?
(upp med diskussion nu)
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela