Inas Dekor

"Små ting skapar helhet"

Full Fredag

Publicerad 2008-08-29 12:05:14 i Teckning,

Lunchen ligger stadigt i magen, en ost/skink toast med massor av grönsaker..
Känner att jag fått i mig en nyttig lunch =D
Det var "Handyman" som ringde och undrade om vi skulle luncha ihop för en gångs skull =)

Passade även på att springa in och prova alla möjliga concealer för att slippa röra runt i kanterna på min gamla, håller mig till samma märke men med en annan utformning, håller dessutom 24X7 om det nu skulle vara så att man aldrig vill tvätta bort den ;0D
Varför ens uttala sig om att den håller så pass när man som normalt känner att man helst av allt vill bli av med sminket så fort man vet att man inte ska ut igen.

Förmiddagen har bestått av måleri, jag har nämligen målat min gamla ram jag hittade på second hand för en tia.
Hoppas att det är sista lagret på måndag för att sedan kunna slipa bort lite, låter inte helt rimligt men jag vill att den ska se lite shabby chick ut.

Ängeln väntar på sin profilram som förhoppningsvis köps in idag eller någon gång under helgen, båda projekten börjar närma sig sitt slut men ni får vänta på bilder tills dem är klara ;0)

Nu ska jag jobba lite idiell övertid innan jag ska iväg på ett möte.

ha en fortsatt trevlig Fredag och gör inget som jag inte skull gjort ;0)

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ina

Jag är mamma, utbildad florist, arbetat som dekoratör. Jag är en fd. webadministratör på bröllopslycka.se men arbetar nu som webadministratör, dekoratör, "företagsprofilerare" och marknadsföringsassistent på ett företag inom profil- och presentreklam. Jag brinner för det jag gör och är tacksam för att jag får möjligheten att göra det. Min familj är mitt allt och ingenting annat prioriteras högre än den. Därav mycket vardagstugg i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv



Prenumerera och dela